пятница, 26 октября 2018 г.

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა:
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი:ლალი ხორგუაშვილი.
საგანი:მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:5 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:19
გაკვეთილის თემა:ვენის კლასიკოსები
გაკვეთილის მიზანი:საკუთარი დამოკიდებულება ამ ეპოქის მუსიკის შესახებ.
მუს.დაწყ .(II).4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ხმოვანი გზავნილის ემოციურ-შინაარსობრივი დატვირთვის შეგრძნება და რეალურ თუ წარმოსახვით სამყაროსთან ასოციაციური კავშირების გაბმა.
გონებრივი იერიში - მასწავლებელი ასმენინებს  მოსწავლეებს ბეთჰოვენის საბავშვო პიესას ზაზუნა. შემდეგ კლასთან ერთად მსჯელობს იმაზე, თუ რა სძენს ამ თემას გარკვეულ ხასიათს. მხოლოდ ამის შემდეგ მასწავლებელი ასახელებს ამ ნაწარმოებს და უყვება მოკლედ ამ ზღაპრული პერსონაჟის შესახებ. შემდეგ იგი ასმენინებს ამ ნაწარმოების მეორე ნაწილს presto და სთხოვს მოსწავლეებს, ამოიცნონ მუსიკაში ამ პერსონაჟის სხვა თვისებები და დაასახელონ ის გამომსახველობითი ხერხები, რომლითაც მათ ამოიკითხეს ეს თვისებები (რიტმი, ინტონაცია, რეგისტრი, ტემბრი).


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო

1.მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს წაიკითხონ და გაიაზრონ ტექსტი.იმსჯელონ რა იციან კლასიკური მუსიკის შესახებ.
წინარე ცოდნის გახსენება.
მთელი კლასი.
სახელმძღანელო
5 წუთი

2.მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდ-შოუს საშუალებით ცნობილ კომპოზიტორთა ფოტოებს და სთხოვს ამოიცნოს ვენის კლასიკური სკოლის წარმომადგენელი კომპოზიტორები.
გონებრივი იერიში
ინდივიდუალური
კომპიუტერი.
10

3.მოსწავლეები უსმენენ ერთ-ერთი კლასიკოსის ცნობილ პიესას და მასწავლებლის დახმარებით ასრულებენ სიმღერის ქართულ ვერსიას.გაკვეთილის ბოლოს მსჯელობენ რა გაიგეს ახალი ვენის კლასიკური სკოლის და მისი წარმომადგენელი კომპოზიტორების შესახებ.სიმღერის მოსმენის შემდეგ ასრულებენ პრაქტიკულ სამუშაოს,ხატავენ,ქმნიან პატარა მინიატურულ თხზულებას და აკეთებენ პრეზენტაციას.https://www.youtube.com/watch?v=W-fFHeTX70Q
მასწავლებელი გაკვეთილის ბოლოს აძლევს მოსწავლეებს საშინაო დავალებას ნასწავლი სიმღერის სანოტო ფრაგმენტში მოძებნოს ინტერვალები  და მონიშნოს.

მოსმენა
მთელი კლასი
აუდიომასალა
30


Комментариев нет:

Отправить комментарий